Kangen Band - Binti Ayahnya

   Kamis, 11 Oktober 2018  

Download Songs Kangen Band - Binti Ayahnya

Lirik Lagu Binti Ayahnya

Kangen Band - Binti Ayahnya

*Musik

Dengar kamu yang aku sayang sayang
Cinta ini bukan main mainan
Aku akan temui ayahmu
Untuk meminta restu

Dalam perjalanan cintaku sayang
Hanya engkau yang aku tuju
Akan ku jemput dengan halal
Cintaku tidak mainan

Ku terima nikahnya
Si dia binti Ayahnya
Berjanji tuk menjaganya
Sampai ke Surga

Ku terima nikahnya
Si dia binti Ayahnya
Dengan seperangkat alat solat
InsyaAllah sah sah sah

Dalam perjalanan cintaku sayang
Hanya kamu yang aku tuju
Jemputlah aku dengan halal
Cintaku tidak mainan

*Musik

(heiii sah, heiii sah, heiii sah)

Ku terima nikahnya
Semoga kita Samawa
Berjanji menjaga cinta
Sampai ke Surga

Ku terima nikahnya
Si dia binti Ayahnya
Berjanji tuk menjaganya
Sampai ke Surga

Ku terima nikahnya
Si dia binti Ayahnya
Dengan seperangkat alat solat
InsyaAllah sah

Ku terima nikahnya
Si dia binti Ayahnya
Berjanji tuk menjaganya
Sampai ke Surga

Ku terima nikahnya
Si dia binti Ayahnya
Dengan seperangkat alat solat
InsyaAllah sah

Dengan seperangkat alat solat
InsyaAllah sah

Review Mp3 Download : Lagu Kangen Band - Binti Ayahnya



Tidak ada komentar:

Posting Komentar